Koraci u provedbi revizije u knjižnicama
-
01
Prijedlog za provođenje revizije
U SAMOSTALNIM KNJIŽNICAMA prijedlog za provođenje revizije donosi ravnatelj knjižnice.
U ŠKOLSKIM KNJIŽNICAMA prijedlog za provođenje revizije donosi ravnatelj škole na poticaj stručnog suradnika knjižničara.
U ostalim KNJIŽNICAMA U SASTAVU prijedlog za provođenje revizije donosi voditelj knjižnice. -
02
Odluka o provođenju revizije
U SAMOSTALNIM KNJIŽNICAMA i KNJIŽNICAMA U SASTAVU odluku o provođenju revizije donosi upravo tijelo/vijeće ustanove.
Odluka sadrži sastav povjerenstva za provođenje revizije, vrstu revizije i rok do kada se revizija treba provesti. -
03
Izrada zapisnika o reviziji, prijedloga o otpisu s popisima knjižnične građe za otpis i njenom materijalnom vrijednosti i s prijedlogom o načinu postupanja s otpisanom knjižničnom građom
Povjerenstvo po obavljenoj reviziji predaje ravnatelju SAMOSTALNE KNJIŽNICE, odnosno ravnatelju ustanove U čijem je SASTAVU knjižnica zapisnik o reviziji, prijedlog o otpisu s popisima knjižnične građe za otpis i njenom materijalnom vrijednosti i s prijedlogom o načinu postupanja s otpisanom knjižničnom građom.
-
04
Prihvaćanje revizije i odluka o predloženom otpisu
Upravno tijelo/vijeće ustanove razmatra prihvaćanje rezultata revizije i donosi odluku o predloženom otpisu.